Hoi Rob (en overige oud-Kranenburgers),
Hier een berichtje van Ron Klop, ik was lid bij Kranenburg van de pupillen v.a. 1960 tot de veteranen in 0ngeveer 1990.
Toen heb ik er de brui aan gegeven door allerlei omstandigheden.
Ik kwam bij Kranenburg tercht dankzij mijn familie die uiteraard in de Kockstraat en omgeving woonden, zo'n beetje de wieg waar Kranenburg in is ontstaan.
Mijn neef Dirk (Platteel) was mijn idool op voetbalgebied en ik volgde het eerste elftal als jongetje van acht jaar op de voet.
Er was voor mij altijd een plekkie in de spelersbus.
Uit mijn pupillen en juniorentijd heinner ik me nog heel veel.
Ome Joop Dame was leider en mijn medespelers (ook na de pupillen) waren, nou daar gaat ie........
Wim vd Hout, Gerard Durand, Bert van Slagt, Theo Polak, Harry Polak, Maarten vd Oever, Tony Veltman, Cocky Glansdorp, Bobby Strang, Pietje Looyenstein, Cees vd Assem, Gerrit vd Assem.
Later kwamen daar namen bij als Koos Kauderer, Theo Kauderer, Sjef Brochard, Hans van Lis, Martin Frigge, Bas Frigge (kijk uit voor rondvliegende haarstukjes!) Theo van Vliet, Jantje Kools, Johnny vd Vegt, Jopie Nieuwpoort, Toontje Beck, Dicky Beck en Tonny Beck (ook familie), Jan Bos, Benny Schreuder, Pietje Boot etc. etc.
Er volgen nog leuke verhalen uit de A-jeugd met de internationale toernooien met Bram vd Slagt, Ome Toon Platteel en natuurlijk niet te vergeten Koos Kauderer als "geestelijk" leiders....
Ik vind het erg leuk op deze manier weer eens met me ouwe voetbalmaatjes in contact te komen!
Misschien heb ik nog oude foto's die ik kan plaatsen, ik ga op zoek!
Onwijs veel groeten van Ron Klop!
robvandervegt schreef:Ik ben van 1966 t/m 1992 lid geweest van deze unieke vereniging,
hiermee roep ik oud leden op om foto's of leuke verhalen te plaatsen.